Doet jouw partner alle administratie, of ben jij diegene die de facturen mag betalen?
Wie er ook voor zorgt, voor de meesten is het niet de favoriete activiteit van de week. Stapels papieren, een lijst onbeantwoorde mails en een zoektocht in de historiek van je online banking account, dat kan makkelijker! Hieronder vind je 5 redenen waarom Doccle het ideale platform is voor het beheren en delen van jouw gezinsadministratie :
1. Alles staat op één plek
Niets vervelender dan verschillende mailboxen, wachtwoorden en accounts beheren waar documenten arriveren. Door je administratie te centraliseren hou je een duidelijk overzicht.
2. Je kan je administratie delen
Je kan op Doccle een persoonlijke account aanmaken maar toch (bepaalde) documenten met iemand anders delen. Je krijgt dan allebei een melding bij een nieuw document en kan dan bijvoorbeeld zien wanneer en door wie de laatste factuur betaald werd. Ideaal om verwarring te vermijden!
3. Niets gaat verloren
Alle documenten blijven veilig bewaard in je digitaal archief. Daar kan je ze heel eenvoudig sorteren. Je kan ook zelf categorieën aanmaken als je dat wil.
4. De uploadfunctie als extra archief
Naast de documenten die je van onze partners op Doccle ontvangt kan je zelf tot 200 documenten opladen op Doccle. Ze worden dan samen met je andere documenten op Doccle bewaard. Een handige extra om bijvoorbeeld contracten of vliegtickets veilig bij te houden.
5. Altijd en overal beschikbaar
Je kan zowel via de apps als op pc facturen betalen en je archief raadplegen. Via de scan & pay functie in de Doccle-app is het zelfs mogelijk een papieren overschrijving in te scannen met je camera en die dan met de Doccle app te betalen – test het zeker eens uit!
Heb je al een account? Meld je hier aan.