Deel makkelijk jouw documenten met je boekhouder
Dankzij Doccle wordt je maandelijkse administratie een stuk makkelijker. Documenten kunnen voortaan automatisch doorgestuurd worden naar je boekhouder.
Is je administratie niet je favoriete bezigheid? Snappen we. Veel zelfstandigen stellen die taak liever uit, waardoor je lastminute nog alles moet regelen.
Elk kwartaal nog snel al je facturen zoeken en haasten om ze bij je boekhouder te krijgen – klinkt dat bekend? Goed nieuws! We hebben bij Doccle nagedacht hoe we het je gemakkelijker kunnen maken.
Vanaf nu kun je je documenten onmiddellijk delen met je boekhouder. Zo hou jij meer tijd over voor ondernemen en andere leuke dingen.
Heel gemakkelijk:
Zodra je de verbinding met je boekhouder gemaakt hebt, worden alle nieuwe documenten van de geselecteerde bedrijven automatisch daar bezorgd. Daardoor hoef jij de facturen niet meer handmatig door te sturen en kan je boekhouder de administratie beter opvolgen. Je hoeft de gegevens dus maar één keer in te vullen. Nadien gaat alles vanzelf.
Na je werkdag dus liever wat tijd doorbrengen met je gezin, een hobby uitoefenen of afspreken met vrienden? Heel graag. Bespaar tijd met Doccle door je verbindingen automatisch te delen met je boekhouder, zodat jij meer tijd hebt voor de écht leuke dingen.
We voegden deze functie voorlopig enkel toe aan de laatste versie van de Doccle-app. Op de webbrowserversie komt deze functionaliteit later dit jaar ter beschikking.
Nog geen app of zie je geen knop om je boekhouder toe te voegen? Download dan de meest recente versie van de Doccle-app.
Neem een kijkje op ons Helpcenter.
Check dan zeker onze drie tips om optimaal gebruik te maken van Doccle:
Heb je al een account? Meld je hier aan.