Doccle
  • Doccle voor bedrijven
  • Hoe het werkt
  • Bedrijven op Doccle
  • Meld je aan
  • Nieuwe account aanmaken
  • FAQ
  • NL
    • FR
    • DE
    • EN
  • Zoek
  • Menu

Hoe jouw administratie digitaal organiseren

Eén gezinsaccount | Een persoonlijke account | Professioneel en privé | Andere mogelijkheden

Vandaag gebruiken al meer dan 1,6 miljoen mensen Doccle voor het organiseren van hun administratie. Elke Doccler heeft een unieke familiale en professionele situatie. Ook administratie is dus voor iedereen anders. Met een account op Doccle is het voor iedereen heel eenvoudig documenten te ontvangen, delen, betalen, beheren en organiseren.

1. Eén account voor het hele gezin.

Regel documenten van alle bedrijven in één account, met één e-mailadres. Er is geen betere manier om de administratie van de hele familie af te handelen op een centraal en beveiligd platform.

Ontvang documenten van meer dan 50 bedrijven in één account. Meld je nu aan en voeg deze organisaties meteen toe aan je account!

Toevoegen

2. Een persoonlijke account met gedeelde documenten. 

Wil je graag een persoonlijke account, maar zou het handig zijn om bepaalde documenten te delen? Dat kan. Je kan documenten tussen twee of meerdere accounts op Doccle met elkaar delen.

Dat kan erg handig zijn voor nieuw samengestelde gezinnen of indien je documenten naar je boekhouder moet versturen.

Organiseer jouw persoonlijke administratie op jouw manier. Meld je nu aan en voeg tot 50 bedrijven toe aan je persoonlijke account!

Toevoegen

Ontdek de talloze mogelijkheden die Doccle aanbiedt. Meld je nu aan en voeg nieuwe bedrijven toe aan je account!

Toevoegen

3. Privé of professioneel, alles is mogelijk. 

Je kan zowel persoonlijke als professionele administratie via Doccle beheren. Je beslist altijd zelf of je documenten in afzonderlijke accounts of in één centrale account wil ontvangen.

4. De mogelijkheden zijn eindeloos. 

Het aantal mogelijkheden om je account te organiseren is eindeloos.

Zo is het ook mogelijk om met één e-mailadres een persoonlijke en een professionele account aan te maken. In de meeste gevallen is het echter eenvoudiger om alle bedrijven in één account toe te voegen.

Ga meteen naar Doccle en ontdek welke bedrijven jij nog kan toevoegen:

AANMELDEN

Wat is Doccle?

Doccle is een digitaal platform waar meer dan 1,6 miljoen mensen documenten afhandelen en bewaren van uiteenlopende bedrijven. Jouw administratie op één plek organiseren heeft verschillende voordelen.

  • Eenvoudig documenten betalen, delen, ondertekenen,…
  • Toegang via computer, smartphone of tablet
  • Een automatische melding bij elk nieuw document
  • Al je documenten in één gratis digitaal archief
  • Zelf tot 2.000 persoonlijke documenten uploaden
  • Digitale overheidsdocumenten via de eBox
Meer over Doccle...

Doccle


Wat is Doccle
Hoe het werkt
Bedrijven op Doccle
Doccle for business
Ons team
FAQ
Contact

Ons beleid


Browser en besturingssysteem
Veilig online op Doccle
– GDPR
– Privacy
– ISO 9001:2015 en 27001:2013
– …

Blog


Nieuwe Doccle app is ontzettend populair
1 miljoen Belgen kiezen voor Doccle
...

Starten


Download onze Doccle app
Maak een nieuwe account aan
Aanmelden
Word één van onze partners

© Copyright | Doccle 2019 ISO9001 ISO27001
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Linkedin
  • Youtube
Verstandig internetten: zo kan je jouw gegevens het best online beschermen Online_Security utiliser internetten jobhoppen Is jobhoppen goed voor je loon?
Scroll naar bovenzijde