Kies voor Doccle

Overheidsdocumenten eenvoudig beheren

Met Doccle centraliseer je al je overheidsdocumenten – zowel privé als zakelijk – veilig en overzichtelijk op één plek.

Door simpelweg je eBox te koppelen aan je account, ontvang je automatisch documenten van overheidsdiensten zoals:

  • Federale overheidsdiensten
  • Provincies, steden & gemeenten 
  • RVA, RSZ en intercommunales 

En het beste? Doccle is helemaal gratis voor jou als gebruiker. Start vandaag nog en ontdek hoe eenvoudig het is om al je documenten digitaal te beheren. 

Waarom kiezen voor Doccle?

  • Alle documenten op 1 plek: van overheidsdocumenten tot administratie van meer dan 150 bedrijven en overheden, alles wordt automatisch bewaard in jouw persoonlijke, digitale kluis. 
  • Eenvoudig organiseren: het maakt niet uit wanneer of hoe een document binnenkomt; met Doccle beheer je alles snel en gemakkelijk. 
  • Ook voor jouw onderneming: naast je persoonlijke administratie biedt Doccle ook een oplossing voor het papierwerk van je onderneming. Van zelfstandigen tot grote bedrijven.

Hoe voeg ik mijn eBox toe?

Met een paar simpele stappen koppel je jouw eBox aan Doccle en ontvang je direct al je overheidsdocumenten digitaal.