Customer Interaction Agent

Ben je klaar voor een nieuwe uitdaging? Wij zijn op zoek naar een getalenteerde  Customer Interaction Agent om ons support team bij Doccle te versterken. Je houdt ervan om onze gebruikers verder te helpen met vragen over ons Doccle platform en je hebt een goeie pen.

Wat wordt jouw focus?

Als Customer Interaction Agent ben je verantwoordelijk het ondersteunen van onze Doccle gebruikers bij het ontdekken en gebruiken van Doccle. Heel concreet beantwoord je e-mails van mensen die Doccle gebruiken en ons hier vragen over stellen. Met een duidelijk en hartelijk antwoord probeer je gebruikers een positief gevoel te bezorgen.

Je krijgt toegang tot een online portaal waar je informatie vindt om bestaande gebruikers verder te helpen. Je handelt zoveel mogelijk vragen helemaal zelf af, maar kan indien nodig rekenen op een technisch team om jou verder te helpen. En natuurlijk zijn er jouw collega’s die je altijd verder kunnen helpen

Daarnaast is er de mogelijkheid in bepaalde periodes waar het minder druk is betrokken te worden bij Doccle-gerelateerde projecten zoals communicatiecampagnes, marketing en nog veel meer.

Je zal verantwoordelijk zijn voor de volgende taken:

  • Afhandelen van e-mails (wij doen geen telefonische ondersteuning van onze gebruikers)
  • Detecteren en doorgeven van technische vragen en problemen
  • Gebruikers enthousiast maken over Doccle
Ben jij de ideale kandidaat?
  • Gebruikers verder kunnen helpen maakt je blij
  • Je bent een echte team-player en ook leergierig
  • Je bent van nature een positief ingestelde persoon
  • Je vindt werken in een klein team leuk
  • Je bent gedreven, proactief, stressbestendig en kan zelfstandig werken

En nog meer:

  • Je beschikt over sterke communicatieve vaardigheden
  • Je spreekt en schrijft uitstekend in het Nederlands en liefst ook in het Frans, en je hebt een goede kennis van het Engels
  • Ervaring met Zendesk is een plus
  • Je hebt liefst reeds een eerste ervaring in een soortgelijke functie
Wat bieden wij aan?
  • We zijn een scale up met veel ambitie, dus je krijgt een flinke dosis verantwoordelijkheid en autonomie.
  • Marktconforme verloning met een pakket extralegale voordelen: maaltijdcheques, hospitalisatie- en groepsverzekering en ecocheques
  • Een 1-op-1 coaching door en on-the-job learning
  • Een flexibel thuiswerkbeleid (de meeste mensen werken drie dagen per week thuis). En ons kantoor ligt naast het station van Leuven, dus heel gemakkelijk te bereiken.
  • Het fijne gezelschap van collega’s die net zo gepassioneerd zijn als jij. Bij Doccle zijn we er voor elkaar! Die geweldige teamspirit voel je niet alleen tijdens brainstorms en vergaderingen, maar ook tijdens de 6-wekelijkse bedrijfsborrel. 🙂
  • Voltijds contract van onbepaalde duur

Interesse in deze vacature?

Door jouw CV en/of motivatiebrief op te sturen als reactie op deze vacature, ga je akkoord met de verwerking van jouw persoonsgegevens door Doccle. Wij zullen deze gegevens enkel verwerken voor de sollicitatieprocedure correct te doen verlopen. Achteraf zullen wij, afhankelijk van de uiteindelijke beslissing ofwel deze gegevens toevoegen aan jouw personeelsdossier, ofwel de gegevens onmiddellijk verwijderen.

Voor meer informatie omtrent de verwerking van persoonsgegevens door Doccle, bezoek https://doccle.be/privacy-beleid/.