Waarom kiezen voor Doccle?
Versnel de digitalisatie van uw administratie. Door de verzending, betaling en archivering van documenten te automatiseren, verhoogt de efficiëntie en verlagen uw vaste kosten ingrijpend. En met meer dan 2,7 miljoen eindgebruikers heeft Doccle het grootste platform in België. Zonder moeite connecteren ze met uw bedrijf.
Een digitale administratie, zonder grote investering
Administratieve processen zijn voor elk bedrijf hetzelfde. En toch nemen ze alsmaar meer tijd en middelen in beslag. Dankzij een suite van oplossingen op maat van elk administratief proces, digitaliseert Doccle uw administratie en dit in de kortst mogelijke tijd zonder grote investeringen te moeten doen.
Innovatieve technologie die miljoenen mensen bereikt
Of ze al op Doccle zitten of niet: klanten hebben steeds hogere verwachtingen. Ze willen documenten kunnen ontvangen zoals zij dat willen, in het kanaal van hun voorkeur, en zonder dat ze zich zorgen hoeven maken over de betrouwbaarheid. Doccle geeft hen een uniforme gebruikerservaring en staat garant voor de beveiliging van alle klantgegevens en transacties.
Ontdek de mogelijkheden van Doccle
Omnichannel distributie
De omnichannel oplossing is een effectief communicatiekanaal dat volledige ontzorging van bedrijven biedt met grotere digitalisering, beter klantenervaring en eenvoudiger creditmanagement.
- Toegang tot alle kanalen
- Bereik alle contacten
- Maximale veiligheid en privacy
- Efficiënte opvolging
- Eenvoudige integratie
Betaaltoepassingen
Op tijd betaald worden ging nooit zo gemakkelijk, veilig én snel. Doccle biedt meerdere betaaltoepassingen aan die u eenvoudig kan integreren in bestaande facturatieprocessen. Voor elke factuur heeft Doccle een geschikte oplossing.
- Sneller, veiliger en correcter betaald
- Synchronisatie voor optimale opvolging
- Een oplossing voor elke kanaal
- Een klantervaring op maat
- Slimme conversie naar digitale distributie
Archivering
Veilig en wettelijk archiveren doet u via Doccle. Documenten blijven toegankelijk voor uw klant of werknemer.
- Gewaarborgde authenticiteit
- Versleutelde bewaring
- Conform wettelijke archiveringstermijnen
- Altijd raadpleegbaar
Ondertekenen van documenten
Laat documenten digitaal ondertekenen. Zo versnelt en vergemakkelijkt u de workflow van rechtsgeldig digitaal of elektronisch ondertekenen binnen uw bedrijf.
- Authenticatie via eID of Itsme
- Rechtsgeldige handtekeningen
- Meerdere ondertekenaars mogelijk
- Dagelijkse statusrapportering
- Ondertekenen in bulk
- Archivering ondertekende documenten
Aangetekende brief of zending versturen
Sneller, rechtsgeldig en goedkoper digitaal aangetekend verzenden met gegarandeerde aflevering.
- Volledig digitale afhandeling
- Elektronisch afgiftebewijs
- Tot 7 keer goedkoper dan papier
- Geen papieren POD-lijsten meer
- Veel sneller en even rechtsgeldig
- Zowel voor B2C als B2B
Datasharing
Datasharing versnelt het aanleveren, controleren en verwerken van authentieke data van uw klanten en/of werknemers voor vlottere processen.
- De oplossing voor het eenvoudig delen van data
- Eén dataverzoek voor toegang tot gewenste informatie
- Betrouwbare informatie
- Snel aanleveren dankzij templates
- Conform de GDPR
- Naar een verbeterde klantenervaring