My eBox
Op deze pagina vind je terug hoe je eBox van de overheid toevoegt en welke documenten je kunt ontvangen.- Belastingdocumenten
- Brieven
- Pensioendocumenten
- Bewaren
- Delen
- Ontvangen
Hoe kan je een verbinding maken met dit bedrijf?
Bedrijfswebsite
-
1
Log in op Doccle.
Log hier in. Nog geen account? Maak dan een nieuw account aan.
-
2
Selecteer het bedrijf in het overzicht.
Je vindt dit overzicht via het menu “Verbindingen”.
Klik dan op de knop “Maak een nieuwe verbinding”.
-
3
Ga naar de website van het bedrijf.
Klik op “Toevoegen via het bedrijf”.
Meld je aan bij het bedrijf.
Klik op de knop “Toevoegen aan Doccle”.
-
Klaar!
Je ontvangt vanaf nu een e-mail bij elk nieuw document op Doccle.
Welke documenten worden verstuurd via eBox?
In My eBox vind je berichten die voor jou persoonlijk zijn bestemd. Vergeet daarom niet om itsme® of eID te activeren in je Doccle-account. My eBox heeft namelijk een extra check ingesteld, waardoor je met een van deze twee methodes inlogt om je eBox-documenten te kunnen zien in Doccle.
De berichten die in My eBox ter beschikking worden gesteld, hebben meestal te maken met je persoonlijk dossier bij een overheidsinstelling: een beslissing die in het kader van je dossier werd genomen, toelichting bij een wijziging in je dossier, enz.
Ze kunnen ook het resultaat zijn van een aanvraag die je deed via het portaal van de sociale zekerheid of via de website van een overheidsinstelling: een specifiek attest dat je hebt aangevraagd, een antwoord op een verzoek om een bepaalde inlichting, enz.
Op deze pagina vind je een actueel overzicht van de huidige organisaties die hun documenten via eBox versturen.