Doccle voor bedrijven
Hoe het werkt
Bedrijven op Doccle
Meld je aan
Nieuwe account aanmaken
Help
NL
FR
DE
EN
Zoek
Menu
Hoe het werkt.
De makkelijkste manier om jouw administratie te organiseren. Hier lees je hoe!
1. Aanmelden op Doccle
2. Bedrijven toevoegen
3. Alle voordelen ontdekken
Aanmelden op Doccle
Meld je eerst aan op Doccle
.
Is dit je eerste keer op Doccle?
Dan kan je hier een nieuwe account aanmaken
.
Gebruik je liever je smartphone of tablet?
Download dan hier de app
Aanmelden op Doccle
Bedrijven toevoegen
Selecteer een bedrijf waarvan je documenten wil ontvangen en doorloop de stappen. Je kan zoveel bedrijven toevoegen in één account als je wil.
Het is ook mogelijk dat je uitnodigingen in je account ontvangt om automatisch nieuwe bedrijven toe te voegen
Hier vind je een overzicht van alle bedrijven die je op Doccle kan toevoegen
.
Vorige
Volgende
Alle bedrijven bekijken
Alle voordelen ontdekken
Al je administratie op één centrale plaats
Eenvoudig facturen betalen, mobiel en via pc
Een automatisch archief waar al je documenten netjes geordend worden
Gratis tot 1.000 persoonlijke documenten uploaden (bijvoorbeeld een huurovereenkomst, diploma of contract)
De administratie van verschillende personen op één plek ontvangen (bijvoorbeeld van je gezin)
Overheidsdocumenten ontvangen via My eBox
Overschrijvingen mobiel scannen en betalen via de Doccle app
Enz.
Ga naar Doccle
Scroll naar bovenzijde