Lorem ipsum

Campagne-2023

    • Als je een factuur betaalt van Telenet, maak je kans om een iPhone 14 Pro te winnen.
    • Als je een factuur betaalt van De Watergroep, maak je kans op één van de 10 duo-tickets voor Bellewaerde.
    • Als je eender welke factuur betaalt via Doccle, maak je kans op één van de 25 duo-museumpassen vol unieke belevenissen.
  • Het wedstrijdreglement kan je hier terugvinden.

  • Dit betekent meestal dat het bedrijf geen facturen voorziet die werden gemaakt vóór het activeren van je verbinding op Doccle.

    Je zal in dat geval je toekomstige facturen ontvangen, vanaf het eerste document volgend op de activering, maar niet de facturen van voor die tijd.

    Duplicaten van oudere documenten kan je steeds opvragen bij het bedrijf in kwestie (of bij de werkgever, in het geval van loonbrieven).

    Tip

    Documenten die je niet op Doccle maar via e-mail of andere kanalen hebt ontvangen, kan je gratis zelf uploaden naar je Doccle-account. Zit je met papieren versies? Die kan je inscannen met de camera van je smartphone en vervolgens uploaden via de Doccle-app.

    Alle nodige info vind je in dit artikel: Hoe upload ik zelf een document naar mijn account?

  • Als je een te betalen rekening/factuur hebt, vind je na het openen van het document een knop Betaal nu.

    Vervolgens krijg je de keuze tussen de betaalmethoden Bancontact en KBC.

    Bancontact via de browserversie van Doccle:

    Hierbij krijg je een QR-code welke je kan scannen met Payconiq of met een andere Bancontact-compatibele app welke geïnstalleerd is op jouw smartphone.

    Bancontact via de Doccle-app:

    Hierbij krijg je geen QR code maar ga je meteen over naar een keuzescherm waar alle geïnstalleerde Bancontact-compatibele apps op jouw mobiel toestel worden voorgesteld.

    KBC:

    Deze optie opent KBC Touch of Mobile, naargelang het toestel welke je gebruikt (pc of mobiel).

     

    Opgelet

    Betalen met Visa, MasterCard of andere creditcards is niet mogelijk.

Category 1

  • Privé -en bedrijfsaccounts verschillen op zich niet van mekaar. Elk account bevat de mogelijkheid om bedrijfsgegevens zoals de bedrijfsnaam en het ondernemingsnummer in te voeren. Het is ook perfect mogelijk om zowel privé als zakelijke documenten te ontvangen en te beheren binnen één account. Als gebruiker beslis je zelf in welke account je een verbinding met een bedrijf activeert.

    In ons helpcenter kan je meer informatie vinden.

  • Ja, je account en documenten worden in een digitale, versleutelde kluis bewaard. Hierdoor heb je overal en met elk toestel toegang tot je account. Het enige wat jij nodig hebt, zijn je inloggegevens.

  • Doccle hecht veel belang aan je veiligheid. Daardoor kunnen alleen betrouwbare bedrijven die met ons samenwerken, documenten toevoegen op Doccle. De documenten in Doccle zijn dus altijd echte documenten. De documenten zelf zijn ook versleuteld, zodat alleen jij ze kunt zien.

  • Je bent je wachtwoord vergeten maar ontvangt geen mail om je wachtwoord te resetten?

    Heb je zelfs na enkele minuten nog geen mail ontvangen, controleer dan hieronder op de meest voorkomende oorzaken:

    • Je vulde je e-mailadres in in plaats van je gebruikersnaam (deze kunnen verschillen)
    • De gebruikersnaam was niet juist. Kijk na of je geen typfouten maakte bijvoorbeeld. Het is ook mogelijk dat je gebruikersnaam spaties bevat (of juist niet). Bij twijfel kan je je gebruikersnaam opvragen via de link Gebruikersnaam vergeten? op de aanmeldpgina.
    • Controleer je de juiste mailbox? Misschien heb je intussen een ander e-mailadres, of gebruik je een adres van je werk?
    • Er staat een typfout in het e-mailadres in je Doccle-account (bij twijfel, contacteer ons)
    • Controleer je spam / junk / map met ongewenste e-mail/reclame…
  • Heb je zelfs na enkele minuten nog geen mail ontvangen, controleer dan hieronder op de meest voorkomende oorzaken:

    • Kijk eerst na of je geen typfouten maakte. Dat is immers snel gebeurd.
    • Controleer je de juiste mailbox? Misschien heb je intussen een ander e-mailadres, of gebruik je het mailadres van je werk?
    • Er staat een typfout in het e-mailadres in je account (bij twijfel, contacteer ons)
    • Controleer je spam / junk / map met ongewenste e-mail/reclame…

    Opgelet: als je een mail ontving met een e-mailadres in vermeld, dan is dit ook de gebruikersnaam waarmee je kan aanmelden. Als deze niet overeenkomt met het e-mailadres in je account, stuur ons een bericht om je gebruikersnaam te wijzigen.

  • Ga naar de aanmeldpagina en klik op Aanmelden met itsme.

    Indien je itsme nog niet gekoppeld is, kom je automatisch in het proces om de koppeling te maken.

    Heb je nog geen itsme? Ga dan eerst naar itsme.be/get-started en download de gratis app.

  • Dat hangt af van bedrijf tot bedrijf. Op onze bedrijvenpagina zie je alle bedrijven die je zelf kunt toevoegen. Klik op het bedrijf waarvan je de documenten wilt krijgen. We leggen je stap voor stap uit hoe je het bedrijf kunt verbinden met je Doccle-account.

  • Doccle is helemaal gratis voor jou als gebruiker. De bedrijven die hun documenten naar jou versturen, betalen wel voor onze diensten. Net zoals ze de postzegel hadden betaald, als ze de brief met de post hadden verstuurd. Voor jou kost dat (gelukkig!) niks.

Category 2

  • Je kan op de volgende manieren inloggen met je Doccle-account:

     

    Ga naar de loginpagina en log direct in met je gebruikersnaam en wachtwoord of kies Aanmelden met eID of Aanmelden met itsme.