VACATURE (Leuven)
Customer Interaction Agent

Als Customer Interaction Agent ben je verantwoordelijk voor het ondersteunen van mensen bij het ontdekken en gebruiken van Doccle. Heel concreet beantwoord je vragen van Doccle-gebruikers over hun account op Doccle. Met een duidelijk en hartelijk antwoord probeer je gebruikers verder te helpen en ze weer een positief gevoel te bezorgen.

Je krijgt toegang tot een online portaal waar je informatie vindt om bestaande gebruikers verder te helpen. Je handelt zoveel mogelijk vragen helemaal zelf af, maar kan indien nodig rekenen op je collega’s en een technisch team om jou verder te helpen.

Daarnaast is er de mogelijkheid in minder drukke periodes betrokken te worden bij Doccle-gerelateerde interne projecten.

Als Customer Interaction Agent zal je verantwoordelijk zijn voor de volgende taken

  • Afhandelen van klantenvragen (schriftelijk, geen telefonische support)
  • Detecteren en doorgeven van technische vragen en problemen

Jouw profiel

Algemeen

  • Graag mensen helpen
  • Je bent van nature een rustig en positief ingestelde persoon
  • Interesse in digitalisering en innovatie
  • Nauwkeurig werken
  • Een eerste ervaring in een supportfunctie is een plus

Kennis

  • Minimale computerkennis
    – (Snel) kunnen typen
    – Goeie computervaardigheden
  • Je moedertaal is Nederlands en je spreekt ook vlot Frans, je hebt een basiskennis Engels
    of
    Je moedertaal is Frans, en je spreekt ook vlot Nederlands, je hebt een basiskennis Engels

Werkschema

  • het betreft een voltijdse job (5/5, 40 uren week)
  • mogelijkheid tot thuiswerk minstens 2 dagen per week (tijdens de Corona crisis is dit 5 dagen per week)