VACATURE (Leuven)
Customer Interaction Agent

Als Customer Interaction Agent ben je verantwoordelijk het ondersteunen van mensen bij het ontdekken en gebruiken van Doccle. Heel concreet beantwoord je mails van mensen die Doccle gebruiken en ons hier vragen over stellen. Met een duidelijk en hartelijk antwoord probeer je gebruikers een positief gevoel te bezorgen.

Je krijgt toegang tot een online portaal waar je informatie vindt om bestaande gebruikers verder te helpen. Je handelt zoveel mogelijk vragen helemaal zelf af, maar kan indien nodig rekenen op een technisch team om jou verder te helpen.

Daarnaast is er de mogelijkheid in bepaalde periodes betrokken te worden bij Doccle-gerelateerde projecten zoals communicatiecampagnes, testen van nieuwe functionaliteiten of eigen algemene feedback.

Als Customer Interaction Agent zal je verantwoordelijk zijn voor de volgende taken

  • Afhandelen van e-mails en chats
  • Detecteren en doorgeven van technische vragen en problemen

Jouw profiel

Algemeen

  • Graag mensen helpen
  • Interesse in digitalisering en innovatie
  • Nauwkeurig werken
  • Een eerste ervaring in een supportfunctie is een plus

Kennis

  • Minimale computerkennis
    – (Snel) kunnen typen
    – Kennis van e-mail
  • Je moedertaal is Nederlands en je spreekt ook vlot Frans, je hebt een basiskennis Engels
    of
    Je moedertaal is Frans, en je spreekt ook vlot Nederlands, je hebt een basiskennis Engels